logo

Poligrafia

Logo


Logo jest podstawową identyfikacji marki, pozwala firmom wyróżnić się na tle konkurencji jak i również zaistnieć w wyobraźni klientów. Może składać się z samego logotypu, czyli formy tekstowej (graficzne przedstawienie nazwy marki/firmy), samego sygnetu – symbolu graficznego, który budzi jednoznaczne skojarzenie z marką/formą, lub obydwóch tych rzeczy.

 

Nasza firma oferuje profesjonalne i niebanalne logo na zamówienie. Nie korzystamy z generatorów - każde logo tworzymy specjalnie pod zamówienie klienta. Wraz z projektem otrzymujesz pliki w formatach, które będą niezbędne do wykorzystania w druku, czy internecie. Zawsze dopasowujemy logo do gustu klienta, dlatego też w cenie otrzymujesz poprawki. Po sfinalizowaniu projektu, przekazujemy pełne prawa autorskie na wykorzystanie loga w różnych mediach.

 


Wizytówki


Wiemy jak ważny jest odpowiedni projekt wizytówek dla wizerunku Twojej firmy - pełnią one przecież rolę nie tylko informacyjną, ale przede wszystkim reprezentacyjną. Oferowane przez nas projekty zawsze są dopasowane do tożsamości firmy naszego klienta. Jakie informacje trzeba umieścić na wizytówce? Aby była ona czytelna, na pewno należy unikać przeładowania informacji. Powinna w jasny sposób komunikować podstawowe informacje o Tobie lub Twojej firmie – kim jesteś, czym się zajmujesz i jak można się z Tobą skontaktować.

 

Tworzymy wizytówki w tradycyjnych formatach 90x50 mm oraz 85x55 mm, które zmieszczą się w każdym portfelu, czy wizytowniku. Drukujemy w każdej ilości, posiadamy szeroki wybór uszlachetnień oraz grubości papierów.

 


Ulotki


Ta forma reklamy służy do przekazu informacji oraz prezentacji oferty handlowej Twojej firmy, powinna więc być znacznie bogatsza w treść aniżeli wizytówka. Dzięki ulotkom reklamowym można dotrzeć z ofertą do szerokiego grona potencjalnych klientów w bardzo krótkim czasie. Zdajemy sobie sprawę z faktu, że od właściwego projektu ulotki zależeć może, czy ktoś będzie chciał zapoznać się z jej treścią dlatego dokładamy wszelkich starań aby reklama ulotkowa była dla Ciebie jak najlepszą formą zdobywania klientów. Treść ulotek zawsze dostosowywana jest wedle życzenia naszego klienta.

 

Tworzymy ulotki we wszystkich formatach – jedno i dwustronne oraz składane, drukujemy w każdym nakładzie.

 


Etykiety i opakowania


Pozwól wyróżnić się swoim produktom dzięki wyjątkowej identyfikacji. Zachwyć swoich klientów niepowtarzalnym designem opakowania i zadbaj o to, by konsumenci z przyjemnością sięgali po Twój produkt.


Opakowanie powinno zawierać niezbędne informacje dla Twojego klienta, musi też być zgodne z wymogami prawnymi. Dołożymy wszelkich starań, aby cała koncepcja była czytelna i zrozumiała oraz zgodna z Twoimi życzeniami. Nasi doświadczeni graficy zadbają o to, by Twój produkt rzucał się w oczy i był częściej wybierany spośród innych produktów. W przypadku tworzenia serii etykiet, dbamy o spójność projektów tak, aby konsument był świadom, że ma do czynienia z tym samym producentem.

 

W ramach projektu gwarantujemy propozycję szaty graficznej Twojego opakowania lub etykiety oraz poprawki. Po zaakceptowaniu projektu otrzymasz wersję przygotowaną do druku (CMYK), pliki w formatach otwartych (PNG, JPEG oraz PDF) i wektorowych (CDR).

 

Bez dobrych zdjęć nawet najlepszy produkt może nie wzbudzić dużego zainteresowania, dlatego oferujemy również możliwość wykonania zdjęć produktowych. Kupując produkty przez internet konsument podejmuje decyzję, czy jest zainteresowany danym artykułem głównie na podstawie
jego zdjęcia. Nasze kompozycje produktowe z pewnością przykują uwagę i sprawią, że Twój produkt nie pozostanie niezauważony.

 


Foldery reklamowe


Każda firma, które chce dotrzeć do jak największego grona klientów powinna zaopatrzyć się nie tylko w wizytówki, czy ulotki, ale też w foldery reklamowe. Czym jednak różni się folder od ulotki? Ulotka reklamowa przedstawia jedynie najważniejsze elementy oferty firmy, folder natomiast daje nam możliwość szerokiego zaprezentowania swojego asortymentu. Jest on więc doskonałym narzędziem marketingowym, które sprzyja w komunikacji z klientami. W folderze oprócz tekstu, czy ilustracji możemy używać z powodzeniem wykresów, map i innych danych w formie graficznej.

 

Co powinien zawierać folder reklamowy? Informacje o Twojej ofercie, przedstawione w sposób graficzny lub tekstowy, mocne strony produktów, czy usług, a w szczególności korzyści, jakie może czerpać z nich kupujący. Warto zamieścić również wszelkie dane statystyczne w formie tabelek, czy wykresów – takie informacje wpływają korzystnie na naszą wiarygodność i budzą zaufanie.

 

Z naszą pomocą sprawisz, że folder, który znajdzie się w rękach Twojego potencjalnego klienta, pobudzi jego wyobraźnię i prezentowana oferta wywoła pozytywne emocje, a wtedy na pewno zostanie ona zapamiętana. Zadbamy również o to, by folder reklamowy był spójny z całą identyfikacją wizualną Twojej firmy.

 

Drukujemy w każdym nakładzie oraz formacie. Posiadamy szeroki wybór grubości papierów oraz uszlachetnień.

Używamy plików cookies w celach zapewnienia funkcjonalności strony oraz zbierania statystyk odwiedzin wyłącznie na nasz użytek. Więcej o Ciasteczkach
Projekt i wykonanie Pex Studio. Wszystkie Prawa Zastrzeżone.
Go up
logo

0 produkt(y/ów) - 0 zł