logo

1. Dla kogo adresowana jest oferta sklepu?

Nasz sklep oferuje produkty zarówno dla firm jak i klientów indywidualnych.

2. Jaki tusz wybrać – oryginalny, czy zamiennik?

Zakup oryginalnego tuszu, czy tonera nierzadko wiąże się z ogromnym wydatkiem. Dlatego też, jeśli drukujesz jedynie różnego rodzaju dokumenty, najbardziej ekonomicznym rozwiązaniem będzie wybór zamiennego wkładu do drukarki. Nasze zamienniki cechują się wysoką jakością, co potwierdzają certyfikaty ISO oraz TUV Rheinland. Możesz więc być spokojny o swoje urządzenie drukujące.


Z kolei przy bardziej skomplikowanych, czy rozbudowanych wydrukach np. grafik lub fotografii, dla uzyskania najlepszej jakości polecamy wybrać wkłady oryginalne.

3. Jak znaleźć odpowiedni tusz do mojej drukarki?

Najprostszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na naszej stronie. W tym celu należy wybrać drukarkę, która Cię interesuje i kliknąć „szukaj”. Wszystkie dostępne tusze lub tonery pojawią się na stronie, a Ty będziesz mógł wybrać najodpowiedniejszy dla siebie.


Jeśli nie możesz znaleźć interesującego Cię tuszu lub tonera, prosimy o kontakt na adres mailowy: biuro@smilink.pl

4. Czy wystawiacie fakturę VAT?

Oczywiście. Prosimy o zaznaczenie takiej opcji przy składaniu zamówienia. Do wystawienia faktury potrzebujemy dane Twojej firmy wraz z numerem NIP.


Faktura zostanie dołączona do zamówienia. Na życzenie klienta możemy również wysłać fakturę w formie elektronicznej.

5. Jakie są formy płatności?

 

  • Przedpłata przelewem na nasze konto bankowe mBank:

66 1140 2004 0000 3102 7743 0669.
Odbiorca: Smilink Maciej Brdak
Adres: Jana III Sobieskiego 2b/16, 87-300 Brodnica
Towar wysyłany jest po zaksięgowaniu płatności na koncie w ciągu 24 godzin.

  • Szybki przelew internetowy, obsługiwany przez Dotpay Sp. z o. o. lub płatność kartą. Po pozytywnym zweryfikowaniu płatności, towar zostanie wysłany w przeciągu 24 godzin.
  • Gotówką przy odbiorze – płatne dostawcy
  • Płatność kartą lub gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy. Poinformujemy Cię, gdy towar będzie gotowy do odbioru.

 

Istnieje również opcja odroczonego terminu płatności (dotyczy firm oraz instytucji publicznych). Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt: biuro@smilink.pl

6. Jakie są opcje i koszty dostawy?

Sposób Dostawy Koszt Dostawy Czas Dostawy
Przedpłata Płatność przy odbiorze
Kurier  18 zł 20 zł 1 dzień roboczy
Pocztex48 12 zł 16 zł 2-3 dni robocze

Odibór Osobisty

(ul. Mieszka I 10,
87-300 Brodnica)

0 zł 0 zł  1 dzień roboczy (jeśli zamówiony towar posiadamy w sklepie)


Darmowa opcja dostawy dostępna przy zamówieniach powyżej 200 zł.

Pamiętaj, żeby sprawdzić przesyłkę przy kurierze! Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić jej stan. Jeżeli w jakikolwiek sposób została ona uszkodzona, powinieneś zażądać sporządzenia protokołu ustalenia stanu przesyłki.
Uwaga! Odebranie uszkodzonej przesyłki powoduje, że odbiorca – nie nadawca, może występować z roszczeniami wobec przewoźnika.

7. Czy mogę zmienić formę płatności lub dane dostawy?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przez nas zrealizowanie, prosimy o wysłanie maila z zawartymi w nim informacjami odnośnie zmian, jakie chcesz wprowadzić do swojego zamówienia na adres mailowy: biuro@smilink.pl

8. Czy towar można odebrać osobiście?

Oczywiście. Po wybraniu takiej opcji w zamówieniu, zapraszamy do naszego sklepu, który znajduje się przy ulicy Mieszka I 1/10 w Brodnicy.

9. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru. Jeżeli wybrany przez Ciebie towar znajduje się na magazynie, Twoje zamówienie wyślemy w przeciągu 24 godzin.
Towar na zamówienie – czas realizacji do około 5 dni roboczych. Poinformujemy Cię mailowo, kiedy zamówienie będzie gotowe.

10. Czy można zrobić zakupy na miejscu w sklepie?

Istnieje taka możliwość, jednak może zdarzyć się sytuacje, że nie będziemy mieli danego towaru na magazynie. Najbezpieczniej jest złożyć zamówienie poprzez nasz sklep internetowy i wybrać opcję „odbiór osobisty’. Na miejscu będzie można zapłacić gotówką lub kartą.

11. Jak zgłosić reklamację?

W tym celu należy napisać do nas maila na adres: reklamacje@smilink.pl. Prosimy uwzględnić w mailu numer zamówienia oraz opisać co dzieje się z zakupionym towarem.

12. Czy zakupiony towar można zwrócić?

Jesteśmy zobowiązani do przyjmowania zwrotów, niezależnie od wartości towaru, czy powodu zwrotu. Warunkiem zwrotu zakupionego u nas towaru jest poinformowanie nas o takim zamiarze mailowo w terminie 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Towar musi zostać zwrócony w stanie nienaruszonym.


Zwracany towar należy przesłać na adres sklepu:
SMILINK
Mieszka I 1/10
87-300 Brodnica


Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z paragonem. Prosimy zamieścić w dokumencie swoje dane osobowe oraz numer rachunku bankowego, na który mamy zwrócić pieniądze.


W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, zwracamy należność w przeciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, wyślij do nas zapytanie poprzez formularz kontaktowy na stronie lub na nasz adres mailowy: biuro@smilink.pl

Używamy plików cookies w celach zapewnienia funkcjonalności strony oraz zbierania statystyk odwiedzin wyłącznie na nasz użytek. Więcej o Ciasteczkach
Projekt i wykonanie Pex Studio. Wszystkie Prawa Zastrzeżone.
Go up
logo

0 produkt(y/ów) - 0 zł